Forum Risk Your Life

forum dla fanów gry RYL


  • Index
  •  » spam
  •  » Jesteś nowy - przywitaj się :)

#1 2007-11-30 11:08:46

anthilles

Administrator

4057058
Skąd: Biała Podlaska/Lublin
Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 28
Punktów :   
Rasa / Klasa postaci: zapewne Human
Nick / Lvl: zapewne Anthilles ;]

Jesteś nowy - przywitaj się :)

Jak w topicku, my się już troche znamy a najlepiej się przedstawić a nie kitrać po pustych topickach
tak dla zachęty:

Moj nick to Anthilles, przerobili mi go na Antek ale w realu na imie mam Rafał We wrześniu strzeliło mi oczko na tym świecie. Studiuję na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, a mój kierunek to historia W rylu jestem chym... od dawna? grałem na pierwszej open becie malezyjskiej a potem na becie ameryki połnocnej. Potem była chwilka na rylu epi ale podnieśli expa. Gra na serio zaczeła się dopiero na RYL:unforgiven wars a teraz czekam z wami na factory

w sumie to tyle, temat otwarty możecie pisać o sobie wszystko


forum jeszcze w fazie budowy / za utrudnienia przepraszamy
Administracja

Offline

 

#2 2007-11-30 11:59:40

Fido

Ichman Villager

Zarejestrowany: 2007-11-26
Posty: 15
Punktów :   
Rasa / Klasa postaci: Humany
Nick / Lvl: >>>|Fido|<<<

Re: Jesteś nowy - przywitaj się :)

ok w sumie to nowy nie jestem, bo trochę się znamy ale coś napiszę:

Damian właśnie skończyłem 25 latek
pracuje w firmie państwowej pon-piąt 7.00-15.00 + dojazd do roboty około godzinki
studia juz za sobą, powiem tylko żę skończyłem AGH Kraków

z rylem zacząłem się bawić praktycznie jak większość z WAS zaczęło się od nudów i przeglądania forum ogame - temacik athillesa - resztę znacie...

generalnie cały czas będe was marzekał jak to nie mam czasu, ale już przywykliście do tego... będe grał w miarę możliwości chociaż w tym wieku to już trochę inne zajęcia i inne rzeczy w głowie...

zainteresowania: lol a gdzie ja czas znajde ? generalnie to wszechstronne...

to narazie tyle, jak macie jakies pytania do mnie to śmiało
/pozdrawiam